ПІК мікроконтроллер на основі ДБЖ?

I

ITP

Guest
Привіт усім, я хотів би створити PIC мікроконтроллер заснований ДБЖ (230 В, 500 ВА, площа вихідного сигналу). Будь ласка, запропонувати мікроконтролера з сімейства PIC для цього проекту. Якщо у вас є будь-які корисні посилання або будь-який інший інформації з цієї теми ласка, поділіться. Зверніть увагу, що я новачок в ДБЖ і початківців ПОС, так watever інформацію ви даєте буде цінним для мене. Заздалегідь спасибі. З повагою, і.т.п.

[Цитата = ITP] Привіт всім, я хотів би створити PIC мікроконтроллер заснований ДБЖ (230 В, 500 ВА, площа вихідного сигналу). Будь ласка, запропонувати мікроконтролера з сімейства PIC для цього проекту. Якщо у вас є будь-які корисні посилання або будь-який інший інформації з цієї теми ласка, поділіться. Зверніть увагу, що я новачок в ДБЖ і початківців ПОС, так watever інформацію ви даєте буде цінним для мене. Заздалегідь спасибі. З повагою ІТП [/ цитата] Перейдіть по посиланню http://www.elektroda.pl/eboard/viewtopic.php?t=48663

Привіт всім, я прошу вашого роду керівництво по проекту на основі PIC16C72 ДБЖ. Я вирішив, що спец. для мого ДБЖ, як, 230В, 500 ВА, 50 Гц меандр в оренду, в автономному режимі. Я думаю, що такі функції мають бути реалізовані. 50Гц PWM Розрахувати PI і поновлення PWM монітор Напруга живлення монітора лінії Зарядка батареї Послідовний інтерфейс для калібрування Я недавно скачав залп Lite з цього сайту. Чи буде нормально використовувати такі ОС реального часу для реалізації цих функцій? Я не прошу вас поділитися будь-який код, який ви розробили. Але, будь ласка, дати деякі рекомендації та поради, щоб почати цей проект упевнено. У мене є всі засоби розробки, необхідні для Microchip PIC мікроконтролерів на основі розвитку системи. Спасибо та найкращими побажаннями і.т.п.

Подивіться це додаток Примітка від Microchip. PICREF-1, літ. Кількість 30450c Це PIC17 на основі ДБЖ.