Xilinx ISE 9.1i WebPack SP 3, закритий попередження годинник

C

cyboman

Guest
Я новачок у цифровій дизайн і не знають, інструменти, що добре. Я використовую Nexys 2 і FPGA Xilinx ISE 9.1i WebPack SP 3 для синтезу і реалізації. Я закодував простий лічильник Джонсона, але після реалізації я отримав наступне попередження: [цитата] Створено netgen файл журналу 'time_sim.nlf. Виконання C: \\ Xilinx91i \\ Bin \\ NT \\ bitgen.exe-intstyle ІНО-е "johnson_counter_top.ut" "johnson_counter_top.ncd" "johnson_counter_top" "johnson_counter_top.pcf" PhysDesignRules: 372 - Gated годинник. Clk_out годин чистого здобутий шляхом комбінаторного шпилькою. Це не є гарною практикою дизайну. Використання контактних CE для контролю завантаження даних в фліп-флоп. Виконання ver1-> rev1: 0 помилка (а), 1 попередження (я) здійснення закінчилося попередженням (и). [/ Цитата] дизайн, здається, працює, але я ще хотів би знати, що робить попередження маю на увазі. може хтось пояснити, що це означає і як я можу виправити це попередження. будь-яку допомогу та ідеї вітаються.

ось він [код] модуль johnson_counter_top (вхідний провід [3:03] БТН, вхідний провід MCLK, вхідний дріт [4:0] Ю, вихідний провід [7:0] Л. Д.); дріт clk_out;. clkdiv # (COUNTER_WIDTH ( 24), INDEX_WIDTH (5)) і0 (скидання (BTN [3:03]), CLK (MCLK), індекс (SW), clk_out (clk_out ));..... johnson_counter # (N (8)). u1 (CLK-класу (clk_out), скидання (БТН [3:03]), д (г )...); endmodule модуль clkdiv # (параметр COUNTER_WIDTH = 24, параметр INDEX_WIDTH = 5) (вихідний провід clk_out, вхідний провід CLK, вхід скидання провід, введення дроту [INDEX_WIDTH-1: 0] індекс); рег [COUNTER_WIDTH-1: 0] лічильника; / / двійковий лічильник завжди @ (posedge CLK або posedge скидання) починати якщо (скидання == 1) почати лічильник