Smart TM1 GSM модуль допоможе

Q

quangtien

Guest
Я студент робить проект з використанням GSM-модуль. Я купив SmartTM1 від Telit. Він може бути знайдений за цим посиланням [URL = http://www.mikroe.com/eng/products/view/577/smarttm1-board/] Мікроелектроніка - SmartTM1 рада - Teltonika TM1 GSM / GPRS інструмент розвитку [/URL]. Я не можу відправити AT команди для даного модуля GSM. Я доклав свій код тут. Моя програма зупиняється десь на sending_atc (К0), так як РК-дисплеї lcd2 і lcd3 тільки. Я не знаю, мій зв'язок апаратного або програмного забезпечення моєї отримали проблеми. Для мого обладнання зв'язку: 1 Харчування я використовувати 9В батарею, я заплутався чи + / - знак питання Тому що я не можу знайти + / - знаки на дошці. 2 Блок перемичок значення 5V 3 2x5 контактів з. При перемиканні на SW1 і SW5, я використовую pin7 як RXD і підключитися до RC6 (TXD) від PIC16F877 і pin6 як TXD і підключитися до RC7 (RXD) ПОС. Я не можу знайти інструкцію для цього модуля GSM, я не можу зрозуміти, що пішло не так. Я потребую Вашої допомоги. Будь-який коментар або команда дуже високо цінується. Куанг Тянь

привіт quangtien намагаються використовувати
lcd_strram ((сопзЬ рум символ *) буфера); недійсними lcd_strram (сопзЬ рум символ вул *) {а (* вул) {lcd_data (* вул + +);}}
буфер Покажчик на ур повідомленні також перевірити землі повинні бути загальними модему і контролера

HI Majoka, Дякуємо за вашу допомогу. Я використовую RS232 для підключення даного модуля GSM з моїм ПК, щоб перевірити його. Я використовую гіперпосилання. Однак, мій комп'ютер не може розпізнати його. Чи потрібно мені драйвер для того, щоб бути визнаним, так як я не можу отримати відповідь OK після відправки AT? Чи можу я перевірити це, не використовуючи HyperTerminal? Добрий день, Куанг Тянь