RS232 VHDL код для Spartan-3E

F

frid4y

Guest
Я Xilinx Spartan-3E і те, що я хочу зробити це: Натисніть кнопку отл. Східний кнопка на борту і посилають сигнал, наприклад. "00101100", пристрій на іншому кінці порту RS-232 спартанців. Як то, коли я натискаю кнопку і світлодіоди на що я хочу послати цей сигнал через послідовний порт дозволяє говорити з ПК, на іншому кінці. Єдине, що я зробив, щоб відправити характеру через HyperTerminal до дошки і повернути мені іншого персонажа. але коли я намагаюся використовувати плату як майстер я застряг. Як ви можете подумати, я новачок у цій галузі. Дякуємо.

Ось один з можливих підходів до проекту. Кожен раз, коли кнопка натиснута, ви можете завантажити регістр зсуву з бажаним серійний зразок біт, включаючи запуск і зупинку бітів. Годинники зрушення реєстрації з до послідовного порту. Звичайно, ви також повинні бод лічильника, який управляє швидкістю зсуву швидкості. Вам також може знадобитися для усунення брязкоту кнопки. Це лише один загальний підхід.

Я думав про написання інтерфейс Wishbone Майстер так, щоб вона спрацьовує кожного разу, коли я натискаю кнопку на борту і відправить дані, пов'язані з цією кнопкою. Просто, посилаючи дані, як Ви запропонували, не завжди впевнені, що якщо дані будуть передаватися, якщо канал зайнятий. Справа в тому, що я намагаюся написати код VHDL, не маючи великого досвіду в цій галузі. --- Оновлення починається --- я, нарешті, зробили це! Я використовував Wishbone інтерфейс для відправки та отримання даних з FPGA до ПК, а завтра я постараюся привід робота-маніпулятора з використанням сигналів я відправити через послідовний порт FPGA для робота-маніпулятора. Сподіваюся, що це працює. --- Оновлення кінці ---

агов ви можете дати мені код? Я дивлюся на використанні RS 232 також і в мене виникають кілька probs

Чи можу я отримати цей код, а? Я намагаюся для передачі даних по порту RS232 ком. Завдяки зв'язці.