PLL джитер, частота, і ширина лінії (0.25um, 0,18 мкм, 90 нм, і т.д.).

J

john_cambridge

Guest
Привіт, я новачок в розробці, і було основне питання - для ФАП з безліччю вихідний частоти, наприклад 500 МГц або 1 ГГц, якою мірою буде тремтіння зміни як ширина лінії зменшується? або тремтіння більшою мірою пов'язані з частотою? Я подивився на пару специфікації (0,13 мкм 90 нм), і це тремтіння значення виглядають приблизно однаково. Чи означає це, здається, чи не так? Спасибі, Джон

Я не знаю, про ширину лінії, але і для цифрових сигналів, напруга запас є важливим чинником. Якщо випадковий шум залишається тим же, 5V сім'ї логіки буде мати набагато нижче фазового шуму, ніж 1,3 сім'ї логіки V! Просто сигнал / шум питань. Крім того, тип структури має великий ефект. CMOS, з інтерстиціальним держав пастку, буде мати більше шуму, ніж постріл junciton пристрою.

Напруга запас не це головне. Це швидкість краю та вхідної напруги-ширина лінійної області фазового детектора. Edge швидкість набагато краще в процесах тонкої геометрії. Те, що не краще, то, скільки людей речі упакувати разом і як щільно, що робить на-чіпі перешкод; залізничних відмов від усіх більш швидкі переходи від не-багато-різних харчування слід і bondwire індуктивності, і так далі. Це не просто відповідати лінії. Звикайте до цього, якщо ви карбування підвищення продуктивності в чому-небудь, крім аналогових частот сировини або сировини напруги. Ви повинні бути дуже пощастило, що окремі шуму пристрою є основним вкладником. Якщо ви серйозно ставитеся вимірювання джитер вам буде дуже важко отримати інструменти читання надійно нижче 10pS. Дуже дорого "областей і багато роботи, щоб очистити ваш лавці кожного джерела шуму, і т.д. Ви можете бачити межі вимірювання більше, ніж реальність. Особливо, якщо це виробництво обмеження на АТС, яка повинна бути гарантована, ймовірно, це спосіб мішками з піском і все про ATE обмеження платформи.