Monopole з HFSS

P

pollop

Guest
Привіт

Я намагаюся моделювати прості монополів за допомогою площині землі HFSS.Я знаходжу це важко вставити збудження.Я пробував різні комбінації, включаючи що проходять через зонд УВЧ приклад, але все ще не щастить

Чи є там готові відправити мене HFSS файл монополів із землею літак?Або хто-небудь може пройти через цей крок за кроком, як я начинающий?

Спасибо заранее

Це взято з документації jmaybe це допоможе U
У Project Explorer клацніть правою кнопкою миші
Збудження -> Задати -> зосередженими порту.
Назва порту джерела і залишити значення за замовчуванням для опору.Натисніть
Наступний
За допомогою миші, встановіть курсор на дно-центр порту.
Функція Snap Ansoft має місце покажчика, коли користувач наближається до
Центр будь-якого об'єкта.Клацніть лівою кнопкою миші, щоб визначити походження E-векторного поля.Перемістити
курсор у верхню-центр порту.Клацніть лівою кнопкою миші, щоб завершити E-векторного поля.Натисніть
Готово, щоб завершити порту збудження.

Спасибо за ответ
На жаль, я не в змозі проводити випромінювання сюжет, будь-які ідеї, чому?

Я думаю, що він має книга HFSS тут на цій дошці, ви повинні дивитися на це.

Спасибо, я буду використовувати функцію пошуку

Я намагався використати пошук, але нахиляє здається, що вирішити мою проблему.

Оскільки я новачок в HFSS, я спробував змоделювати монополів за допомогою groundplane коробку і прямокутник.Я нахиляє здається, отримати SIM результатів.Крім того, збудження і дивно, але я використовую зосереджених порту, є те, що правильно?

Крім того, що випромінювання кордоном?

Вибачте за всі дурні питання

@ Pollopis used when you are simulating anteenas or radiating objects.

HFSS це не так просто, тому я рекомендую вам вивчити Керівництво ретельно і практиці кілька прикладів в ній, межа випромінювання