Michochip Masters (багато інформації про фото)

Я новачок в PIC MCU в. Підкажіть, будь ласка, дайте мені знати, що це найшвидший і найпростіший спосіб змусити його працювати з фото? Як якому рис є найпростішим в освоєнні і роботі з на даний момент і те, що підручник буде краще. Ці підручники здатися гарним місцем для початку, тільки проблема який? Спасибі

[Цитата = Tomby] Я новачок з PIC MCU в. Підкажіть, будь ласка, дайте мені знати, що це найшвидший і найпростіший спосіб змусити його працювати з фото? Як якому рис є найпростішим в освоєнні і роботі з на даний момент і те, що підручник буде краще. Ці підручники здатися гарним місцем для початку, тільки проблема який? Спасибі [/ цитата] Якщо ви новачок в MCU, я б порекомендував вам використовувати Atmel AVR instedad ПОС. Я думає, що це простіше у використанні і вчитися arcitecture з AVR, ніж ПОС. Це goood місце для початку: www.avrfreaks.net www.atmel.com/products/avr/

ПІК проти AVR це старий спір. Я думаю, що ПОС, краще почати з, так як U можете завантажити безкоштовний набір Асамблеї і попросити безкоштовні зразки. Otherways коли дізнався ПІК ви можете передати в ATmega

[Цитата = MRM] Я думаю, що ПОС, краще почати з, так як U можете завантажити безкоштовний набір Асамблеї і попросити безкоштовні зразки [/ цитата] Ви також можете завантажити безкоштовний пакет збірки для AVR (AVR Studio). [URL ] http://www.atmel.com/dyn/products/tools_card.asp?tool_id=2725 [/URL] Ви також можете замовити безкоштовні зразки від Atmel. Ви можете навіть можете отримати безкоштовний компілятор C для AVR (AVR GCC), ви не можете отримати безкоштовний компілятор С для PIC: http://www.avrfreaks.net/AVRGCC/index.php професійні компілятори і дешевше для AVR, ніж для ПОС.