Matlab код для зонної структури металу PBG використанням FDTD

A

Ashubhu

Guest
Привіт усім, я новачок в області фотоніки. я хочу, щоб проаналізувати зонної структури металу фотонного кристала (2D) з використанням FDTD. Є хто-небудь код Matlab для цього? Plz надіслати мені, що код, я повинна бути дуже зобов'язаний йому. Моя електронна пошта: riashu.singh (собака) gmail.com спасибі

Якщо ви знайомі з Linux, я рекомендую використовувати МПБ і MEEP для моделювання, вони дуже швидко і безкоштовно. Ви можете знайти їх на сайті Массачусетського технологічного інституту

Привіт Сохраб, дякую за ваше люб'язне пропозицію. Сохраб, я не дуже багато відомо про Linux. Я спробував один раз, перш ніж встановити MEEP і МПБ, але я не міг домогтися успіху в цьому. Plz запропонувати мені кроки установки цих програмного забезпечення. Ще одна річ, я хочу знати, що з цих програмного забезпечення, я можу визначити, зонної структури для металоконструкцій ?????