GAL і FPGA

B

Buddy

Guest
Привіт,

Я новачок в ГАЛС.Я хочу запитати, якщо цей чіп застарів?

Що є його заміна -> FPGA?

Крім того, це FPGA дешево?

GAL дуже застаріла.

GAL і FPGA дві різні речі.О, як багато розходжень між велосипедом та Ferrary.PAL є SPLD (прості програмувальні логічні пристрої).У FPGA, як супер-зростання ПЗЗ.

Заміна для GAL, ви все одно є кілька варіантів,
подивіться на AMD, наприклад, їх PAL, як PALCE22V10.Хоча, якщо у вас є кілька файлів для GAL, вона може бути не сумісний з PAL.Вихідний код, ймовірно, хоч і є.

ГАЛС застаріли?..так як TECHOLOGICAL PRODUCT ..
вони були замінені EPLD .. (середнього розміру), не FPGA
Але не як COMERCIAL PRODUCT ..вони, як і раніше, продаються зберегти сотні продуктів, у виробництві!
І вони будуть там ..Тепер, щоб почати новий дизайн? .. Я думаю, це безпечно робити це з @ ltera товару або з 22v10 ..Даний продукт містить у собі всі ГАЛС тому цей хлопець став какой-то стандартний як NE555 або 741
Щоб розповісти вам правду .. У ці періоди incertainty ..Безліч компаній закриваються або, по крайней мере, знижується виробництво деяких видів продукції.Ми втратили стільки GOOG рішень протягом останніх 3-х років .. залишаючи безліч ніш AGAIN ..
Я сам роблю дизайн прямо зараз, а PERFECT продукт для нього DESAPEARED .. (одному чіпі рішення).Тепер я повернутися в термін і зробити це з 3 по 5 фішок ..і всі питання, а потужність більш дорогої продукції ..Мені це не подобається !!!!!

ГАЛС є oudated, але все ще корисно зробити просту логіку системи.FPGAs дуже багато більш складним, ви навіть можете запустити Microprocesors на них.

Привіт усім.
Для простого логічного проектування, коли швидкість не є основною вимогою іншого варіанту може бути один з нових флеш-мікроконтролерів, як рис або AVR
і т.д..
Ваша логіка стає програма.
І вони можуть бути запрограмовані в ланцюзі ..... тощо.тощо.
Whith 20MHz години він стає одним з варіантів більш ...
Привітання.
С.

Кожне пристрій має свою відповідну заявку,