ARM SoC Design, Потребуєте допомоги по початку роботи

T

tariq786

Guest
Привіт, хлопці, я ASIC / FPGA дизайнера, який може написати Verilog код, синтезувати і місце і маршрут його. Я новачок в ARM світу. Мені цікаво, як я можу взяти код Verilog і перетворити його в ARM зборки. Що таке інструмент ланцюга необхідно і де це взяв? Я також плутати про те, що використовувати, коли я чую так багато термінів, як ARM Artisan фізичної IP, IP Logic, Standard Cell, вбудованих компіляторів пам'яті, інтерфейс IP. Може хтось виділити те, що ці люди, коли і де використовувати кожен з них. Будь покажчики або підручники будуть високо оцінені. THanks З повагою,

Привіт tariq786, ARM є процесор, який потрібно деякий асемблерний код, щоб виконати програму, немає ніякого зв'язку з Verilog! Verilog використовується для кодування поведінки процесора ARM. Логіка IP = стандартний компілятор комірки пам'яті ім'я сказала інструмент для створення пам'яті, наприклад, ви повинні бути використані у вашому проекті. Інтерфейс IP є, наприклад, IP-USB, для цього прикладу зазвичай дві частини одного фізичного через особливості прокладки необхідних для USB, а друга частина на RTL рівні або макрос вже розміщених, які містять все необхідне для USB протоколу. але це може бути I2C, SPI, UART ...

Привіт RCA Чувак спасибі за відповідь. Насправді, у мене є код Verilog для процесора кори M0. Мені цікаво, як я повинен використовувати це? Спасибі за очищення картина трохи.

ARM процесор, використовуваний автобус Amba для доступу до пам'яті (RAM / ROM / EEPROM) і інтерфейсів (через регістри відображення). Я очікую, що CM0 також має трохи діапазонів адрес? Я очікую, що CM0 роботи, як см3, то за адресою 0x000 у вас є адреса покажчика стека, 0x0001 скидання переривається вектор ...

RCA вашого останнього відповіді мені не ясно. Скажи мені, як краще всього використовувати кору M0 Verilog ядро, яке у мене є. Спасибі