S
Sobakava
Guest
Я новачок у програмуванні на ARM Linux.
Я дошку з AT91RM9200, він завантажується з Ethernet
ftptp.exe з ПК на стороні ...Є бін файли та зображення на диск
комп'ютера ...
він завантажує Linux з
комп'ютера за допомогою U-завантаження запускає руку Linux ....
Я бачу в діях допомогою HyperTerminal на послідовний порт.
після Linux завантажується, я можу використовувати прості команди Linux з командного рядка за допомогою HyperTerminal ...
Тепер я хочу розробити просте програмне забезпечення для нього ...Наприклад Миготливий IO шпильки або передача деяких символів з інших послідовний порт ...
Я планую використовувати ARM-GCC інструментів ...Я Windows на моєму комп'ютері, і я можу встановити Linux, якщо це необхідно.Я вже збудував Macroigor compatiple в ланцюзі також відладчик.
Хто може пояснити мені, як писати миготливих LED-код для цієї системи?
Як я розумію, після того, як я узагальнити і
пов'язати свій вихідний код на
комп'ютері з використанням крос-платформні інструменти, я скопіювати виконуваний на RamDisk по ARM борту і запускати її з командного рядка ...право?
Я хотів би хто-небудь може пояснити це і дати мені трохи дуже основні готові скласти вихідний код ....
Привет
Я дошку з AT91RM9200, він завантажується з Ethernet
ftptp.exe з ПК на стороні ...Є бін файли та зображення на диск
комп'ютера ...
він завантажує Linux з
комп'ютера за допомогою U-завантаження запускає руку Linux ....
Я бачу в діях допомогою HyperTerminal на послідовний порт.
після Linux завантажується, я можу використовувати прості команди Linux з командного рядка за допомогою HyperTerminal ...
Тепер я хочу розробити просте програмне забезпечення для нього ...Наприклад Миготливий IO шпильки або передача деяких символів з інших послідовний порт ...
Я планую використовувати ARM-GCC інструментів ...Я Windows на моєму комп'ютері, і я можу встановити Linux, якщо це необхідно.Я вже збудував Macroigor compatiple в ланцюзі також відладчик.