складеному Каскодний підсилювач LNA - Tunning схема фактичного LNA

A

ansonyeap

Guest
Здравствуйте.Я студент працює на складену Каскодний підсилювач LNA розроблений моїм старшим працювати на 2.14GHz.МШУ були сфабриковані і вимірюється чіпа.S-параметрів, виміряних показала деякі відхилення від бажаної Spec.Я зобов'язаний зробити оптимізацію дизайн, заснований на результат вимірювання.

Але у мене немає досвіду в інтерпретації виміряного результату і не знаю, що це причини, які викликають S-параметрів варіюється від бажаного, засновані на результаті.Чи можна мені допомогти?Я включив виміряний результат.Спасибо
Вибачте, але Ви повинні увійти для перегляду цієї прихильності

Чи можете ви розробити в чому різниця ваших стають ...???..
Я вважаю, це може бути менше, виміряний отримати ....
Ви можете працювати на вашому mathcing схемою, якщо ця справа .... я coud передбачити не більше, поки я знаю differnce ....в результатах пошуку

добре.на мій пост-макет моделювання S-параметрів в рамках подальшої

S-параметрів S11 S12 S21 S22 Н. Ф. NFmin
Співвідношення (дБ) -9,63 -36,65 16,95 -14,96 1,17 1,11

2.14GHz на робочу частоту.

але результат вимірювання показали, що пік S21 перейшли на 2.06GHz замість 2.14Ghz яка є потрібним.Долина S11 і S22 також перемістилися в 2.06GHz.S12 це гірше.Припустимо, що воно мати пік (в дБ) на 2.14GHz, а й у вимірі воно не має свого піку.

Основна відмінність полягає в тому, що всі S-параметрів відповіді вимірюється зсувається вліво до 2.06GHz замість 2.14GHz.

будь-які пропозиції про те, що є причиною для перенесення робочих частот зліва замість 2.14GHz?для S21 (дБ) менше, ніж симуляція пов'язано з проблемою відповідності, як я знаю.Але що є головною причиною, що причина відповіді на Shifted?спасибо.