новачкові потрібна допомога в конденсатор

X

xinz

Guest
Я новачок в електронній, будь ласка, допоможіть:

мій вихідний ланцюга вимогливих 5V 1Amp.
Я використовую IC 7805 вольт, як регулятора, а потім буфера конденсатора, ємності, скільки мені треба, щоб тримати мій вихідний струм і напруга стабільним?

чи є формула для розрахунку цього?

А як щодо перевірки Datasheet з 7805 ви використовуєте?Як правило, є схема застосування та рекомендації вихідний кришкою

посилання ланцюга від дані для виведення кришки тільки 0.1uF.
Але я бачу, хто-то схематичні покласти велику кришку (100uf - 1000uf), то чому?

Для стабільної роботи регулятора IC (Зворотній стабільності циклу) використання 22uF ~ 47uF конденсатора.

завдяки rvionics.

про ваші рад з ємності, як ви могли знати напевно, це буде suffient?

чи є формула для розрахунку цього?або на основі вашого досвіду?

я бачив у імпульсний джерело живлення.вони завжди покласти великий L і С на поставку струму протягом кривий вниз ..

і зробити його Констанція.більше L з великим поточним ..під час виходу піку ..

Я також думаю, ви можете знайти інформацію, яку ви шукаєте в технічних специфікаціях IC

Ви повинні найбільших ємність бути на вхідній стороні регулятора є ПГУ харчування регулятора.Співвідношення ціна залежить від навантаження і т.д., але є гарною відправною точкою буде близько 4700uf у відповідному напругою більше напруги живлення введення.

У цілому чим вище ємність вище гладкою фільтрації.
Але має бути межа цієї більш високої вартості чи не так?
Якщо виробник говорить 0.1uF то це конденсатор його самоврядування є достатнім для задоволення потреб, згідно специфікації.
Будь-яка річ вам потрібно більше засобів подальшого поліпшення дизайну.