необхідну допомогу

G

grv2k4

Guest
Я проектування контролер LCD, як проект, і хотів знати, паралельний порт, краще для взаємодії (з Intel 89C51), або послідовний порт краще? [/ B]

Хіба не ясно. Що вам потрібно! ..Ви хочете використовувати ПК на диск РК?
Але якщо це 8051 з LCD ..Найпростіше купити РК-дисплей з послідовним інтерфейсом і використовувати 8051 UART для передачі даних .. Є дуже простий
Перевірити серіали на LCD www.sparkfun.com

Послідовний або паралельний?, Як сказав eltonjohn є PC бере участь у цьому проекті чи ні.
В обох випадках я думаю, що за допомогою послідовного порту для зв'язку є найкращим вибором, її простіше і 8051 був побудований в UART ...

На жаль я був не настільки очевидним.На самом деле, я новачок у цій галузі.
На самом деле, я планую використання ПК тільки як засіб для передачі в messsage
мікроконтроллер, який буде зберігати messsge в RAM або буфер, а потім відправити символів для РК-дисплея.Таким чином, РК-дисплей служить тільки для відображення (а / р)., Whilethe PC використовується тільки для відправки повідомлень. (Г / р).Прохання прокоментувати мою ідею, і якщо що-небудь дурне з ним або що-н., То дайте мені знати.

Ну, тоді чому ви думаєте, мікроконтроллер потрібно в першу чергу?

Тому що це всього лише проект, ви можете підключити мікроконтроллер (RS-232 драйвер IC буде необхідно) для підключення до ПК через послідовний порт (простий спосіб sendig символів, за допомогою безкоштовного програмного забезпечення, таких як Hyperterminal), а потім за допомогою будь-якого контакти вашої мікросхеми створити другий " програмне забезпечення ", послідовний порт для управління ЖК-дисплеї і / або оперативної пам'яті (може бути, I2C серійний автобус?).Роблячи це, ви дізнаєтеся багато ...

Очевидно, що ви можете зробити інші поради та управління LCD з комп'ютера напряму, проте, воно не буде вашим PROJECT більше ...

чому ти користуєшся мікроконтролера паралельного порту достатньо, щоб керувати Lcd