каденції вхідного файлу формату

A

Audette

Guest
Привіт, я хочу для порівняння місце і маршрут інструментів Cadence SOC Encounter як частина мого дослідження, але всі тести я отримав в ЛЕФ / форматі DEF. Я новачок в Cadence інструменти. Я знаю, що каденція інструменти потрібно читати в Verilog фото як це звичку читати DEF. Мені вдалося перетворити DEF для Verilog формат списку з'єднань, але мені повідомили, що вона повинна включати в себе дані з ЛЕФ також. Я трохи збентежений тепер, які дані я повинен отримати з ЛЕФ файлу в файл Verilog. Може хтось Pls допомогти. PS> Якщо у вас є приклад дизайн з ЛЕФ / DEF і перетворений файл Verilog, було б дуже високу оцінку.

Привіт!! Ви спробуйте імпортувати DEF в i_c_f_b і після його експорту в Verilog формі. Ви не можете працювати з Encounter без Verilog файл.

сер я не можу отримати ідею. Чи тест книжкової полиці форміат (ЛЕФ / DEF) є приймаємо по каденції. За допомогою цієї bemchmark ми можемо експортувати в каденцію і перетворити або в схемі або Verilog код. Для уточнення. thankingyou ....

ЛЕФ містить інформацію про "штир", такі, як металевий шар і місце розташування. DEF просто представляють з'єднання висновків з цих МЕФ. Так extaction з DEF і МЕФ можете отримати з'єднання informaion всіх "чорний ящик" (ЛЕФ). Це з'єднання інформації, нарешті, вихід у вигляді списку з'єднань Verilog.
Привіт, я хочу для порівняння місце і маршрут інструментів Cadence SOC Encounter як частина мого дослідження, але всі тести я отримав в ЛЕФ / форматі DEF. Я новачок в Cadence інструменти. Я знаю, що каденція інструменти потрібно читати в Verilog фото як це звичку читати DEF. Мені вдалося перетворити DEF для Verilog формат списку з'єднань, але мені повідомили, що вона повинна включати в себе дані з ЛЕФ також. Я трохи збентежений тепер, які дані я повинен отримати з ЛЕФ файлу в файл Verilog. Може хтось Pls допомогти. PS> Якщо у вас є приклад дизайн з ЛЕФ / DEF і перетворений файл Verilog, було б дуже високу оцінку.

Welcome to EDABoard.com