для впровадження нових системах.

P

pradyp7

Guest
Привіт;
Я інженер-програміст працює над C і C Платформи, я хотів би перейти до моїй кар'єрі помістити його систем; я не цікавою розробкою апаратури, так що, я хотів би зосередитися тільки на розробці програмного забезпечення для помістити його систем;

Хто-небудь може запропонувати мені, з чого почати, і які програмного забезпечення для використання і т.д., я хочу, програмне забезпечення, як емулятори, симулятори і т.д., будь-який, будь ласка, скажіть мені, де я можу отримати їх;

заранее спасибо;

1) Для того, які завдання та програми?
2) Який процесор?
3) Який наш робочий стіл операційної системи?

Привіт;

Я просто новачок;

в якості першого кроку, я хочу почати з емулятори / simulaors а потім заздалегідь з реальним процесора; на початковому етапі я не хочу нічого взаємодії з мережами і протоколами, і я хочу, щоб розробити кілька простих типів користувацьких додатків;

якщо я помиляюся, запропонуйте мені правильний шлях, а також прохання запропонувати мені, CUP є кращим для запуску;

Thanks;

Якщо його тільки для Вас інтерес, то і може використовувати деякі Procesor тренажерів як VDSP (Analog Devices, яка приходить з-за 90дней пробну версію безкоштовно; CCS для процесорів Т.І., для яких і потрібно платити).Що стосується ОСРВ, U VxWorks можуть використовувати програмне забезпечення, яке імітує цільового пристрою для різних систем, таких як PowerPC, Sparc т.д.
За допомогою цих емуляторів і симуляторів ви можете багато чому навчитися і зробити багато навчальні вправи, як написання драйверів пристроїв, кодеків і т.д.

привіт,
Я пропоную U завантажити будь-який драйвер безкоштовні код пристрою і спробувати перенести його на ОСРВ це допоможе дізнатися у архітектора ОС, а також реальних проблем Tooo час для цього, можна використовувати будь-які тренажери Tooo

Спробуйте MPLAB так що ви можете отримати expertised з ПІК мікроконтролери