відповідності мережі для підсилювача (ADS моделювання)

M

mw_rookie

Guest
Я проектування підсилювача на 2 ГГц.при проектуванні, відповідні мережі, це, як я розумію, це:
за I / P: Zo повинна бути перетворена в Zs сполучених таким ділянкою Zs сполучених за схемою Сміта і перейти від центру Сміт діаграми THT точки.

для O / P: ZL сполучених повинна бути перетворена в Zo таким ділянкою ZL сполучених і переїхати в центр діаграми Сміта.
Хіба це правильно??
'тому, коли я запускаю моделювання результати виходять, коли я роблю так Zs і ZL сполучених рухатися до центру Сміта Chart.Подібні речі відбувалися, коли я розробив mixer.anybody може кинути світло?

Хоча я новачок в цьому, я знаю, що центральне місце у схемі Сміта знаки точки реального імпедансной тільки на Zo (у більшості випадків, це я 50
0 Ом).
Для отримання максимальної потужності передачі, вводу та виводу (S11 і S22), повинні бути перетворені у свої кон'югатів, так що ви не хочете, щоб дістатися до центру з діаграми, ви хочете отримати від Γin до Γin * [а також для Γout Γout *]

Тепер, коли ви закінчили ви хочете матч Γout * для вашого вантажу, - які знову, як правило, 50-ом.У цьому випадку ви хочете _now_ матч з Γout * в центрі Сміта.

Може бути, один з "великих дітей" тут можна перевірити, чи дійсно це правильно - я думаю, це правда, хоча й.Надія це корисно.

_______
Agronski.

thnx пт відповідь.вихідний частини штрафу.Я маю на увазі у вас переїхати в центр з ZL *.а також вкладу повинен бути підкріплені 50 Ω 'Thats тому, як ви даєте введення через 50Ω лінії.Але, я був під враженням, що ур передбачається перемістити з центру (Zo = 1) * Zs щоб ви перетворити 50 Ω до складних імпеданс.але те, що не схоже на роботу.
Якщо я почну з Zs * і додати елементи і рухатися в напрямку центру все буде добре.Я роблю те ж саме, а не gettng це??

Вибачте, я трохи confuzzled - так ви,
що відповідають вхідних та вихідних з 50-Ом, потрібно рухатися _from_ вашої урахуванням точок до центру Сміта -