вибору шару stackup??

K

kabaleevisu

Guest
Привіт усім, я новачок в дизайн високий борт швидкості. Я збираюся дизайн спартанський 6 now.i борту, тісто для вибору layerstackup в моїй design.in моя схема влади, Ethernet, FLASH, USB, DDR SDRAM, SDCARD, деякі периферійні пристрої використовуються. хто-небудь відповісти мені. або зв'язатися з цим пошти [електронної пошти] kabaleevisu@gmail.com [/Email]

спочатку вирішити, скільки шарів вам потрібно. це залежить від вашого BGA контактний розраховує і кількість мереж, .. тільки тоді ми приходимо до скільки шарів ми можемо необхідності ..

Перш за все вирішите, що, скільки шарів вам потрібно, то фокус шарів. Ви можете використовувати цю схему сигнал groung-влада-сигнал-земля ..... тобто після кожній площині сигналу або влади використовувати один приземному шарі.

Завантажити книгу "BGA прориву і маршрутизації" тут [URL = http://www.mentor.com/products/pcb-system-design/techpubs/bga-breakouts-and-routing-52590] BGA Прориви та маршрутизації - Mentor Графіка [/URL], також як згадувалося цілісність сигналу приходить в нім цими днями, і контролюється опір і т.д. і т.п. вище книга є добрим підгрунтям для багатьох ця інформація. Ця книга також варто подивитися за адресою: [URL = http://www.hdihandbook.com/] ІРЛП довідник [/URL]

Привіт всім, я новачок в дизайн високий борт швидкості. Я збираюся дизайн спартанський 6 now.i борту, тісто для вибору layerstackup в моїй design.in моя схема влади, Ethernet, FLASH, USB, DDR SDRAM, SDCARD, деякі периферійні пристрої використовуються. хто-небудь відповісти мені. або зв'язатися з цим пошти [електронної пошти] kabaleevisu@gmail.com [/Email]