A
aris12
Guest
Привіт всім,
Я новачок у VHDL і я прагну, щоб активувати сигнал після 12 циклів і потім ді-активувати його знову.Наприклад,
Початок-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-1-0-кінець
Я ці помилки в ModelSim,
Помилка: немає можливості для emtries інфіксних оператор " ".
Помилка: Тип помилки вирішенні інфіксних виразу " " як тип ieee.std_logic_1164.std_logic_vector.
може хто-небудь сказати мені, що відбувається PLS і як я можу це виправити?Код:
Бібліотеки IEEE;
використання IEEE.std_logic_1164.all;
використання ieee.numeric_std.all;- Interface Description =============== ===============особа є COUNTER_DECпорту (години: в std_logic; - позитивний край
Скинути: у std_logic;Початок: о std_logic; - запустити процесdone_count: з std_logic - кінець процесу);
COUNTER_DEC кінця;Архітектура COUNTER_DEC_RTL з COUNTER_DEC є- Сигнал Визначення =============== ===============Сигнал TMP: std_logic;
Сигнал активні: std_logic;
Сигнал лічильника: std_logic_vector (3 DOWNTO 0);- Дані руху =============== ===============починатиSTART_COUNTER: процес (години, скидання)починатиякщо скинути = '1 ', то
Лічильник <= (інші => '0 ');
TMP <= '0 ';
Активне <= '0 ';ELSIF (Start = '1 'або активний = '1'), тоякщо clock'event та години = '1 ', то
Лічильник <= (лічильник '1 ');
ще
Лічильник <= лічильника;
TMP <= TMP;
End If;
Активне <= активний початок XOR;
ще
Лічильник <= "0000";
TMP <= '0 ';
Активне <= '0 ';
End If;Якщо лічильник = "1100", а потім
TMP <= '1 ';
Лічильник <= "0000";
Активне <= '0 ';
ще
TMP <= '0 ';
End If;
done_count <= TMP;Наприкінці процесу;COUNTER_DEC_RTL кінця;
Я новачок у VHDL і я прагну, щоб активувати сигнал після 12 циклів і потім ді-активувати його знову.Наприклад,
Початок-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-1-0-кінець
Я ці помилки в ModelSim,
Помилка: немає можливості для emtries інфіксних оператор " ".
Помилка: Тип помилки вирішенні інфіксних виразу " " як тип ieee.std_logic_1164.std_logic_vector.
може хто-небудь сказати мені, що відбувається PLS і як я можу це виправити?Код: