Як я можу використовувати ІЧ-приймач і передавач з 8051

N

navneet sngh

Guest
привіт .... до everyone.i я новачок в області вбудованих systems.i купили комплект для занять на 8051, AVR, PIC, руки, Arduino і деякі інші microcontrollers.it й призвело, в 7-сегментний дисплей, РК-дисплей, ІЧ-приймач, ІЧ-передавач etc.i я практикуючий в 8051. Може хто підкаже, як використовувати ІЧ-передавач і ІЧ-приймач з 8051 ....... будь ласка, допоможіть мені ...

Якщо у вас є готові модулі ІК то вони будуть використовувати компаратор ІС в приймачі. Вихід компаратора має бути приділена контактний порт контролера .. ІЧ-передавач і reveiver доводиться стикатися один з одним на відстані 5 або 6 см. коли коханий один з одним і сигнал досягає приймача, то вихід компаратора буде високою ... при розміщенні їх проміжні перешкоди висновок йде низько. так що це з покласти повинен бути підключений до порту контактний і сканування висновок порту .... [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Повідомлення додано в 8:16 --- ------- Попереднє повідомлення було в 8:07 ---------- [/SIZE]

може у скажіть програму в C для цього ....

У комплект повинні мати зразки коду для вас? інакше я відправлю його пізніше до кінця дня .......

немає зразка коду з комплектом ... дякую заздалегідь за реєстрацію програми [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Повідомлення додано в 18:02 ---- ------ Попереднє повідомлення було в 17:08 ---------- [/SIZE] [/COLOR] може у Також скажіть мені, як перевірити, чи є мій ІЧ-передавач і приймач працює належним чином за допомогою Світлодіоди

Увімкніть призвело згідно схема показана і побачити під керівництвом usinh камеру мобільного .... Ви повинні побачити привів на .. Якщо установка трубку, як у схемі, то thhen включається при ІК поза діапазону .. так налаштувати банк, щоб отримати максимальний діапазон

Шановні Navneet, U попросили як (як я можу використовувати). Для того, що ур збираюся використовувати ІК? Передачі даних або управління додатками?