Як знайти частоту від неоднорідних тимчасових рядів даних при виконанні БПФ?

J

jeet_rio

Guest
Привіт ... У мене є дискретний набір даних метеорологічних віку проти виведення даних ізотопів. Я хотів би знайти частотно-амплітудного спектру використання БПФ в MATLAB. Я не в змозі визначити відповідні значення частот для побудови спектра. Це буде великою підмогою, якщо хтось може дати ключ до розгадки. Спасибі

БПФ дуже не подобається, дані проб нерегулярно в X. Ви можете бути в змозі зробити величезний ШПФ з регулярними X, але багато з відповідних Ys рівним нулю. Чи це, чи провернути старий стиль ДПФ. У мене був проект, в якому мій X були логарифмічна. Я ніколи не знаходив ярлик і довелося йти маршрут ДПФ.

велике спасибі ... я можу виконувати ДПФ безпосередньо в MATLAB .... Я новачок в MATLAB, а також в аналізі БПФ ... будь ласка, керівництво мене

Я боюся, що я дуже мало знаємо про Matlab. Проект, який я зробив роботу для ДПФ було близько 15 років тому з використанням Fortran. Там має бути якийсь Matlab майстрів, що там можуть бути корисні.

Привіт Jeet_rio, Припустимо, у вас є N зразки через регулярні проміжки часу Т. Якщо ви отримаєте їх ДПФ, поділ за частотою між бункерів дорівнює 1 / (NT). Наприклад: припустимо, у вас є N = 256 зразків, узятих з інтервалом Т = 10 секунд. Загальна тривалість регістр NT = 2560 секунд. Інтервал між бункерів є зворотною, що, тобто 1 / 2560 Гц. Отже, перше значення DTF (або FFT) відповідає частоті 0 (середнє значення). Наступні correspons значення компонент частоти (1 / 2560) Гц, на наступні (2 / 2560) Гц, і так далі. Зверніть увагу, що ШПФ тільки ефективний спосіб вести розрахунок ДПФ. З повагою Z PD: Вибачте. Я пропустив частину "неоднорідним", thiking, що питання було про relationsgip між тимчасової масштаб осі і масштаб осі частот.