Як вибрати Біполярний розміри в дизайні BiCMOS?

W

wee_liang

Guest
Привіт, я новачок в BiCMOS конструкцій (БЮТ, зокрема). У CMOS, ми вибираємо WL відповідно для отримання г ми хочемо, і т.д. А як же БЮТ? Основним параметром для зміни є емітером області, але це впливає тільки чи змінна в рівнянні Ic. Які міркування це вибір гарного розміру під час розробки? Які побічні ефекти, якщо Ic занадто високий для невеликих БЮТ? Будь-які правила великого пальця?

Звичайна практика для біполярного дизайн - у вас є кілька фіксованих макети пристроїв і спецій моделі для кожного макета. Це тому, що розкладка зміни можуть змінити деякі параметри Spice моделі. І це може змінити не тільки лише Rb, Rc або інших. Так що якщо вам потрібно більше транзисторів розміром краще використовувати декілька фіксованих макетів пристроїв, підключених паралельно. Це також хороша практика, коли вам потрібно зберегти співвідношення поточних дзеркал. Якщо вам потрібно потужнострумових пристроїв (більше декількох сотень мА), ви повинні використовувати так звані баластні резистори підключені до емітера чи бази. Посилення (B або h21e) з біполярного транзистора має залежність від Ic. Вона опускається і з низьким і високим Ic Ic і має максимальну для деяких середніх Ic. Пристрій щільність струму (або розмір пристрою) повинні відповідати Ic, коли приріст максимального значення. Удачі вам, ФОМ

просто додати до того, що вже було сказано. Як правило, Ft транзистора має максимум при Ic трохи раніше h21 починає падати (на більший струм кінці). Отже, щоб вибрати устрій області, прийняти транзистор, який може провести необхідні Ic з хорошим h21 і яка дає добрі Ft (якщо вам це потрібно).