Що вчитися Matlab для програмування VHDL?

T

Tan

Guest
Привіт, я інженер-конструктор працював над НВІС і VHDL.I я зацікавлений в отриманні Matlab, як це буде корисно в програмуванні VHDL. Чи є який-небудь конкретної області, що я повинен зосередитися в MATLAB або я повинен дізнатися повну MATLAB. Я чув, що Simulink і системи генератора інструменти зосередитися .. Будь ласка, допоможіть мені .. Чи це нормально, якщо я дізнатися LabVIEW замість MATLAB .... ура

Привіт як все в порядку. Але я думаю, LabVIEW є більш зручною для користувачів і мають більше графічних інтерфейсів. може бути автономним, а не мікроконтроллер так як він має ЦАП. Замість того щоб писати код ви можете використовувати графічні іконки. Я думаю, що він підтримує VHDL, а також. Перевірте свій сайт.

Matlab є дуже хорошим інструментом для використання, і ми можемо реалізувати будь-який в MATLAB. і якщо і зосередитися на обробці сигналів її дуже добре. і, звичайно, Simulink і системи генератора, також дуже хороші інструменти. Система генератора схожий на Simulink. і з цього ми можемо генерувати VHDL / Verilog код з цього інструмент, якщо ми проектуємо Blockset. Крім прискорення DSP теж дуже добре. якщо ми створимо деякий код в MATLAB і використовуючи прискорення DSP ми можемо генерувати Verilog / VHDL код і моделювати і syntesize від цього інструменту. Matlab дуже хороший інструмент, щоб дізнатися, і це має велике майбутнє. в порівнянні з LabVIEW. Coz багато з них використовують MATLAB.

Гей, не хвилюйтеся про те, як використовувати Simulink в MATLAB та інші ... U може використовувати Допомога Doc для ур посилання ... Це буде як ложка харчуються тільки ..: D

У мене є книги говорять про simmulation по MATLAB, якщо вам потрібно зателефонувати і ICAN ГПУ ви [розмір = 2] [COLOR = # 999999] Додана через 2 хвилини: [/ колір] [/ розмір], але моє знання MATLAB є найнижчим рівнем ласка якщо ви можете допомогти моєму haif