Шукаєте курс для інженер-електронщик апаратних

K

kanandh1983

Guest
Привіт всім, я інженер дизайн друкованої плати з BE кваліфікації мають 2-х років досвіду. Я хочу перейти на інженер-електронщик обладнання (R & D). Для того що я повинен робити. Чи є курс доступний для апаратних інженер. Будь ласка, дайте мені деяке уявлення. За Ананд

Ви могли б шукати роботу початкового рівня для обладнання інженер. І протягом періоду часу, ви отримаєте досвід на ньому. ваш дизайн друкованої плати досвід може допомогти вам з деякими аспектами H / W проектування, як основи, специфікації компонентів і т.д.

Спасибі за інформацію, Eсть будь-який курс для навчання основам електроніки апаратне забезпечення, наприклад схеми і т.д., аналізу Ананд

Я have'nt зустріти будь-які курси для аналізу ланцюга та комплектуючі, що вони мають для вбудованих систем / RTOS і т.д. .. Це не означає Є не такі курси, ви повинні перевірити на місці. Аналізу схем навчання як правило, починається від академічному рівні або на роботі. Саме тому я запропонував, щоб шукати роботу Вступ рівні в цій області.

Велике спасибі, могли б ви сказати мені, що питання, які ми повинні вчитися, щоб отримати роботу початкового рівня у цій області. За Ананд

Так. Основні Електроніка: що є основним принципам електроніки (напруги, струму, опору і т.д.) транзистори, підсилювачі, операційні підсилювачі (я думаю, вдаючись до допомоги "Основні Електроніка" дасть вам більш детальну інформацію) цифрової електроніки: В даний час електроніки стає все швидше і швидше з допомогою мікроконтролерів, мікропроцесорів, DSP, FPGA і т.д. цифрових знань стала попередньо requiste для обладнання інженер. Таким чином, ви повинні знати основи і т.д. логічних вентилів (Знову ж вдаючись до допомоги повинні допомогти вам краще) Як тільки ви отримаєте уявлення про Lil як все це працює, початки аналізу малих проектів хобі, які avalaible в мережу або електроніки журнали (Efy / Elektor і т.д.). У той же час дивитися на роботу. Усе найкраще!