Час відображення на РК-

B

bingoz2002

Guest
Мені потрібна допомога в написанні вихідного коду для відображення [я] часу / годин [/I] на РК використанням PIC16F877. Може хто-небудь дати мені допомогти?? PLS .. програму я використовую MPLAB. HELP!

спасибі за вашу допомогу ... принаймні я міг би почати зараз. [Розмір = 2] [COLOR = # 999999] Додано через 1 годину 35 хвилин: [/ колір] [/ розмір] Що, якщо я використовувати інший контролер PIC? PIC16F876? Чи є програмування mrthod ж? Я новачок в MCT харчування. [Розмір = 2] [COLOR = # 999999] Додано через 5 хвилин: [/ колір] [/ розмір] Що, якщо я використовувати інший контролер PIC? PIC16F876? Чи є програмування mrthod ж? Я новачок в MCT харчування.

Метод ж, і код може залишитися незмінним. Просто переконайтеся, що ви вкажіть правильне пристрій у вашому коді і переконайтеся, що ви визначаєте контактів правильно.

[Цитата = bingoz2002] я потребую допомоги в письмовому вигляді вихідного коду для відображення [я] часу / годин [/I] на РК використанням PIC16F877. Може хто-небудь дати мені допомогти?? PLS .. програму я використовую MPLAB. HELP !!![/ цитата] Де ви знаходитесь? Я зробив годинник РК-дисплей з PIC16F628 і DCF77 час прийому сигналу модуля. Він відображає час, дату, зима / літо, день тижня, місяць і прийом / декодування статус сигналу DCF. Він також має вільний хід годинника рутини, коли DCF недоступна. Код легко транспортується до 16F87x CD:)

Ви можете розділити на 3 частини. 1. MCU, різниця, які функції ви хочете. ARM, PIC, AVR, 8051 і т.д. 2. RTC, годинники реального часу, чіп, який тримати вас точного часу. 3. РК-дисплей, ви можете використовувати символьний ЖК-дисплей, графіка ЖК-дисплея. але ефекти даних / управління контактами на Вашому MCU 0. Розробка програмного забезпечення, Більшість програм підтримує як РК-типи. Ви можете назвати звичайною для друку, прозорий і т.д., як PiCBasicPro, Протон, ImageCraft, BASCOM, Keil і багато інших.