Створення взаємної індуктивності в LTSpice і Eagle?

E

essedra

Guest
Привіт народ. Я новачок LTSpice і Eagle користувача. Мені потрібно створити взаємної індуктивності використанням LTSpice і Орел. Ланцюг я маю намір дизайн тут:
Tina.jpg
, який я розробив використанням ТІНА 7, TI. Я намагався дизайн ж схемою в Орел і LTSpice але я не міг створити взаємної індуктивності:
Eagle.jpg
(Орел)
LTSpice.jpg
(LTSpice) Може хтось наставить мене, як створити цю взаємної індуктивності в LTSpice і Eagle? значення взаємної індуктивності є наступним чином: L2 = 10mH L1 = 2.5mH N1 N2 = 5 = 10 К = 0,8 Заздалегідь велике спасибі!

Взаємна індуктивність визначається шляхом розміщення заяву K у схемі, див. файл LTSpice довідку. Я не знаю, що ви маєте на увазі при створенні пов'язаних індукторів в Орел, редактор схем не має знання властивостей компонента. Наскільки ви використовуєте орла як інтерфейс для Simulator, консультації симулятор керівництва. Ваша схема марна, як показано на малюнку.

Я не говорив, пов'язаних індуктор, я сказав, взаємної індуктивності. Проблема в тому, я не знаю, як створити цей "К" заяву, в LTSpice. Я дивився деякі відео на моделювання LTSpice але вони не були ні корисними. Це світлодіодним ланцюга водія і вона дійсно працює. Я, можливо, розробили його з помилками, тому що я нового в такого роду програм. Я можу надіслати вам схему, що я накидав на папері.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Поштові додали в 10:40 --------- - Попереднє повідомлення було о 10:36 ----------</span></span>
взаємної індуктивності символізує фериту Тороїдальний.