Розробка DDC (цифровий перетворювач частоти вниз)

N

nytman

Guest
привіт кожен,
Я новачок в VHDL, я маю на розробці DDC (цифровий перетворювач частоти вниз), в якому ми обробляємо РЧ, я хочу сказати, у нас є передня частина ВЧ дочірньої плати, які перетворюють у ВЧ-ПЧ (проміжної частоти). То цей сигнал проходить з АЦП і з АЦП ми отримуємо цифровий вихід ми повинні підходити до цих цифровим виходом через DDC,
так що будь-який 1 будь ласка запропонувати мені, звідки я почала, або запропонувати мені місце, де я знайшла VHDL DDC кодів.
Спасибо заранее

Привіт,
Він є одним з основних річ інженерних комунікацій.Ви повинні читати книги з основ цифрового зв'язку.І інша справа, що кожен вниз конвертер на замовлення для конкретної вимоги частоти.Так вихідних кодів від інших робота не може допомогти вам на перших рук.Якщо ви не впевнені про проектування, то купити IP або краще вчитися і будувати Вашу систему.

У всякому разі, прийняти виходу з АЦП і помножте його на виході з місцевих осцилятори (DDS / НКО) і поставити фільтр низьких частот необхідної пропускної здатності після виходу цього множника.Ви отримаєте свій Down перетворений продукції.

Для вашого відома, що, коли вхідний РФ був перетворений в IF, цей процес також впав на перетворення.Можливо, вам слід розглянути, що основне значення.

Привіт сер,