РФ Дизайн питань зарплата інженера

M

MI3talk

Guest
хотілося б знати, яка зарплата діапазон MSEE з 1 років досвіду промисловість і близько 2 років від стажиста досвід в Хіллсборо, штат Орегон.

З цим досвідом, що ви думаєте про назву роботи?Я інженер-електрик, інженер-електрик II, III або ЕЕ?

Я дізнався, що Intel приділяє саме, але поруч фірм напівпровідникового конкурувати з Intel?або вони будуть кілька відсотків нижче?
Я подивився на salary.com, engineersalary.com і indeed.com, і Я не знаю, який джерело є більш точним в плані зарплати кал.

Спасибо!

Я думаю, salary.com та інші сайти дасть деякі середні цифри.Потім необхідно розглянути деякі додаткові фактори.До прикладу, якщо 1 річний досвід проектування ФАПЧ і це саме те, що роботодавець має перспективу (часто це робити, тому що вони фільтра резюме).Ваші шанси вищі.Або перспективи боса, як ви після інтерв'ю.Дуже добре, якщо ви публікуєте папір (и), пов'язаних з компанією або подали цікаво яким-небудь іншим способом.Я знаю випадки, коли такі фактори дали додатковий 15-20К.Його все залежить від вас.

Привіт,

У моєму випадку, я не публікувати будь-якому папері, так що я родом із цікаво, якщо 2 років від стажиста може замінити реального досвіду в промисловості, вказати на ті робочі вимоги.Я чув, іноді компанія не вважає стажиста як реальний світовий досвід, замість цього вони просто думаю, що це плюс для індивідуальних речей, які мають більше шансів на інтерв'ю.Я виявив, що деякі компанії не подобається, щоб запитати про виправити діапазон заробітної плати вимоги наприкінці інтерв'ю, а деякі ні.Наприклад, RFMD, Analog Devices & TI, як правило, не ставити для словесного розмови.
Дякуємо за інформацію!