Прочитати файл і поставити значення в воспроизводстве ... функція в MATLAB

P

parthapratim

Guest
Чи може хто-небудь допомогти про використання нибудь в Matlab??

Я, щоб прочитати файл, який містить деякі бінарного значення і поставити ці цінності генетичного алгоритму розмноження, CrossOver мутаційний function.But
І я нахиляє розумію, як я можу зробити it.pls хто допоможе мені.

Оскільки я новачок в Matlab PLS допоможіть мені з легким words.If хто-небудь допоможе мені тоді я дуже вдячний.

поки

 
Badanie Cisco ujawnia wzrost zagrożeń dla bezpieczeństwa IT spowodowany "kulturą samozadowolenia" pracowników polskich firm.

Read more...
 
Це є частиною Matlab допомогти намагаються побачити у ваших Matlab допомогти

fopen

Відкрийте файл або отримати інформацію про відкриті файлах
Синтаксис

FID = fopen (назва_файла)
FID = fopen (ім'я файлу, дозвіл)
FID = fopen (назва_файла, permission_tmode)
[УФР, повідомлення] = fopen (ім'я файлу, дозвіл)
[УФР, повідомлення] = fopen (ім'я файлу, дозвіл, machineformat)
[УФР, повідомлення] = fopen (ім'я файлу, дозвіл, machineformat, кодування)
FIDS = fopen ( "все")
[ім'я файлу, дозвіл, machineformat, кодировка] = fopen (FID)
Опис

FID = fopen (назва_файла) відкриває файл,
ім'я файлу для читання.(У Windows ® Systems, fopen відкриває двійкові файл для читання.) Файл аргументом є рядок укладена в одиночних лапок.Вона може бути частковою MATLABPATH відносний шлях, якщо файл відкривається лише для читання.Відносний шлях завжди шукав,
насамперед стосовно до поточної директорії.Якщо він не знайдений, і читання зазначені або мається на увазі, потім fopen робить додатковий пошук в MATLABPATH.

FID є скалярной MATLAB ® ціле,
що називається ідентифікатором файлу.Ви використовуєте УФР в якості першого аргументу інший файл введення / виводу процедур.Якщо fopen не може відкрити файл, він повертає -1.Два файли ідентифікатори автоматично доступні і не потрібно бути відкриті.Вони FID = 1 (стандартний висновок) і FID = 2 (стандартна помилка).