Просто постійна напруга ланцюга селектора двигун

D

dannomassey

Guest
Привіт Все, що я новачок в цьому форумі, але Хопо деякі з вас зможе мені допомогти, спасибі заздалегідь, якщо можна. Мені потрібно, щоб дизайн постійної напруги ланцюга селектора для керування завантажуються двигуна постійного струму. Мені потрібно, щоб вибрати діапазон безліч напруги від +10 В і +32 В @ ~ 500mA вигнані з джерела постійного струму. Мій початковий дизайн був ряд дільників напруги натиснули на пластини перемикача, однак я зіткнувся на дві проблеми тут, вантаження (треба б подумати про це), і або обмеження струму в дільника ЧМТ або кровоточити резистор гаряча. Потім я думав, що зможу використовувати основні кліп Зеннера / затискач типу ЧМТ, але, схоже, виникли аналогічні проблеми, як я хочу, не завантажений боку ЧМТ є низьким струмом. Я не думаю, що це було б занадто важко, але його загадкове мене, чи в мене виникають психічні блоки: -? Спасибі всім

У вас вже є блок живлення, який має кілька виходів (рівні напруги), і ви хочете вибрати будь-яку з цих заходів?

Привіт Prototyp Спасибі за Вашу відповідь, у мене є мінлива харчування (один вихід), але я хочу це пристрій на випробувальний центр, де безліч рівнів напруги повинні бути точними і повторюється регулярно. Так ідея полягає в розподільній коробці, щоб заощадити час, зусилля і помилок.

Якщо ви використовуєте дільник напруги працює, скажімо, 10 мА, то за допомогою силових транзисторів у якості джерела або емітера послідовником, призведе до задовільних створена. При більш низьких виходів напруги фактичне вихідна напруга буде нижче, ніж theorectical, але це буде повторювані, так що ви можете просто вибрати потенційних резисторів дільника для компенсації падіння додав вольт. Франк