Проблема з Soldermask Спред

K

Kuller

Guest
Здравствуйте, я студент з Іспанії, який завершує свій остаточний Proyect досліджень і це моя перша друкована плата за межами університету. Я збираюся замовити мій плату найближчим часом, але у мене є 1 проблема. Я буду використовувати www.pcb-pool.com , щоб отримати прототип плати з SM. У їх технічного а сторінка може знайти цю Soldermask поширення 0.15mm (6mil) Це діаметр майданчика Soldermask мінус діаметр мідних майданчик. Моє питання полягає в ... Я використовую Orcad бібліотек, але вони Soldermask поширення 0 мм (SM PAD = мідь PAD), так що ... якщо я використовую це сліди, моя порада буде абсолютно неправильно? Чи будуть вони використовувати свої сурик поширення при прийнятті моєї поради? Існує будь-якої швидкий спосіб змінити все падстекі для задоволення вимог у Макет Orcad? Спасибо заранее.

Hola, я думаю, вам не доведеться турбуватися про це. Як правило, це Soldermask розповсюдження використовується, тому що у виробництві друкованих плат можуть бути невеликі розміщення missalignment від паяльної маски, і якщо Soldermask мати точну форму і розмір як складова панель, перекриття між цими двома відбудеться. Додавання малого поширення в Soldermask дозволить уникнути цього ефекту. Однак, цей аспект стосується тільки у високій точності ПХД з дуже тонкої прокладки крок. Якщо у вас є відносно великою компонентів, таких як 1206 і SO пакетів, то все в порядку. / Pisoiu