Потрібна допомога та пропозиції ...

G

Guest

Guest
Я студент ЄЕК.Там ДОКУМЕНТ презентацію найближчі події в нашому коледжі.Теми:

Теорія кодування
Оптимізація
Обробка зображень

в рамках ЄЕК філії ....Проблема в тому, що я не мають фонового в цих областях ...

1.Чи можна ще для мене справжній документ, якщо я не буду мати досвід у цій галузі?
2.Якщо так, то які теми ви вважаєте, може бути поточна гаряча тема?
3.Як я можу отримати необхідну інформацію з цієї теми?
4.Який південь тим я повинен вибрати?

Це буде моя перша робота, якщо на всіх я брати участь ... так що я, хто потребує допомоги ...Будь-які пропозиції, будь ласка?

привіт,
з цих питань теорії кодування, оптимізації зображення, обробка зображень, оскільки я відчуваю там буде багато можливостей в теорії кодування, а також в обробці зображень, але оптимізація основному поліпшення існуючого.Я пропоную вам, що ви можете пройти Image Processing .. Багато нових ведеться робота в цій області.Якщо вам потрібна будь-яка допомога, дайте мені знати.

Обробка зображень гарної ..U можете спробувати probin на це, через деякий Goin IEEE документи.Через кілька алгоритмів, як СВД, jebbar DCT може виявитися дуже корисним для U..Все, що ви можете зробити, це спробувати FPGA і зображення processin Реалізація ..і робота по проектах ..

якщо й знадобиться додаткова допомога у мене може повідомленні

З повагою,

Обробка зображень WUD легше за все я думаю.
Не тільки багато документації (книги і т. д.), але це не дуже важко навчитися основам обробки зображень Якщо у вас є впливу обробки сигналу.

Дякуємо за всі відповіді ... Я є студентом другого курсу ЄЕК ... Ви все ще хочете, щоб я для обробки зображень чи я повинен йти по теорії кодування?