Порядок генератор дизайн

G

Global_Hawk

Guest
Привіт, я новачок в галузі електроніки .... Я проходив через якісь папери на осцилятор проектування до поточної конвеєрів. Я можу аналізувати ці схеми, але мені потрібно керівництва про те, як почати проектування такого осцилятора? Яка процедура, якщо я хочу дизайн осцилятора себе блоки, як поточний конвеєрів?

Доброго дня, я новачок в галузі електроніки .... Я проходив через якісь папери на осцилятор проектування до поточної конвеєрів. Я можу аналізувати ці схеми, але мені потрібно керівництва про те, як почати проектування такого осцилятора? Яка процедура, якщо я хочу дизайн осцилятора себе блоки, як поточний конвеєрів
У зв'язку з цим, у мене є дві рекомендації: .. 1) Ознайомитися з принципом CC (передача властивостей) 2) Постарайтеся зрозуміти Принцип проектування і рівняння, що описують CC осциляторів. Питання: Чи маєте ви знайти новий дизайн осцилятора або ви будете перебудовувати існуючі схеми?

Спасибі за відповідь! Я ще не впевнений, наскільки проектування нової схеми стурбований. Тим не менш, я з нетерпінням чекаю, щоб змінити існуючі схеми для поліпшення параметрів / зменшити компоненти і т.д. Я прочитав багато літератури про СЦ. Я постараюся зрозуміти більше про осцилятора. Будь-які подальші пропозиції?

Будь ласка, зверніть увагу лінійність частоти і джиттера.

Дякую за відповідь! Я ще не впевнений, наскільки проектування нової схеми стурбований. Тим не менш, я з нетерпінням чекаю, щоб змінити існуючі схеми для поліпшення параметрів / зменшити компоненти і т.д. Я прочитав багато літератури про СЦ. Я постараюся зрозуміти більше про осцилятора. Будь-які подальші пропозиції?