Питання свинцево-кислотні батареї з зарядним LM317

T

Tong

Guest
Ugently Потрібна ваша допомога.Мій автомобіль акумулятор від напруги зараз.

Ця схема може захистити:

1.Акумулятор зворотного захист?
2.Ні protecttion вхідної напруги?
3.Захист від короткого виходу (батареї)?

(Захист від короткого вхід -> Мені все одно, тому що вона не може людська помилка.)Всі діоди використовувати 5A, вірно?і ми можемо видалити 1N4001 над IC, вірно?
Вибачте, але Ви повинні увійти для перегляду цієї прихильності

Інше питання, як зробити світлодіод на батареї, коли підключено правильно.

Тонг писав:

Ugently Потрібна ваша допомога.
Мій автомобіль акумулятор від напруги зараз.Ця схема може захистити:1.
Акумулятор зворотного захист?

2.
Ні protecttion вхідної напруги?

3.
Захист від короткого виходу (батареї)?(Захист від короткого вхід -> Мені все одно, тому що вона не може людська помилка.)Всі діоди використовувати 5A, вірно?
і ми можемо видалити 1N4001 над IC, вірно?

Я новачок, і хотів би зберегти його простим.Може бути, я можу продати цю citcuit теж.

Я думаю, що буде видалити конденсатор виробництва і 1N4001.
Вибачте, але Ви повинні увійти для перегляду цієї прихильності

Тонг писав:

Я новачок, і хотів би зберегти його простим.
Може бути, я можу продати цю citcuit теж.Я думаю, що буде видалити конденсатор виробництва і 1N4001.

Який максимальний струм можна використовувати для зарядки акумулятора?Буде візуалізації великих трансформатора буде необхідно.

IamnotJunk пише:

Який максимальний струм можна використовувати для зарядки акумулятора?
Буде візуалізації великих трансформатора буде необхідно.

Здравствуйте,