Питання про RFID.

Y

yolande_yj

Guest
Привіт, я новачок в RFID.У мене виникли запитання:

1.Деякі RFIDs працювати на частоті менш 1MHz, чому вони називають "РФ" ID?
2.Що таке крітеріального вибору частоти для RFID?або те, що відносини між передачею відстань, втрати, поглинання, споживана потужність і частота?

Привіт,

1) Для RFID, це не означає, що несе частота дуже висока.У дійсності більшість RFID перебуває в діапазоні низьких частот (<100МГц).З цього моменту, можливо, ми називаємо це бездротової контакт або менш ID є більш розумним.RFID це просто назва для нього.

2) для діапазону частот,
який в даний час ми маємо безліч стандартів для RFID.наприклад, ISO / IEC 14443, є хорошим стандартом для середнього відстані 13.56MHz безконтактної карткою.У
зв'язку з цими стандартами, розвиток повинні слідувати цим стандартам,
в іншому випадку ніхто не купувати ваш продукт.За втрату, відстань, потужність, частота і фізичного рівня сигналу формату, кожен стандарт визначає їх у деталях.Крім того, кожен має свій стандарт FOM і області застосування.Ви можете прочитати деякі стандарти або отримати кілька книг з RFID, щоб отримати ідеї.Спасибо.

Привіт alanphydenics, спасибо большое.
Мій колега така ідея: розробити транспондер, що на харчування від радіо сигнал, спрямований від читача,
то транспондер, який імплантованою всередині тіла тварини, має простий датчик контролю щось, температури, наприклад, він відправляє назад зондування до читача, коли читач приходить близько.

Так можна отримати досить транспондера електроживлення для зондування ланцюга, і trnasmiter, яка посилає назад дані?Чи є який-небудь продукт робити аналогічні роботи на ринку?Якщо влада не є питанням,
яке потім frequcny підходить для цієї програми?Якщо частота невелика, антени є великим, таким чином, не представляється можливим імплантату в тіло.Якщо висока частота (ГГц), то поглинання тіла є високим, і передавач влади повинні бути високими.Отже, ця ідея можливо?