Питання про ОУ гітари тюнером

D

dennis86

Guest
Привіт всім, я новачок.У мене кілька питань, хочу запитати про цю гітару тюнером.

Сайт гітарі тюнера: http://www.circuitcellar.com/library/designforum/features/MP-9901020/index.asp

Вхідний сигнал проходить через операційний підсилювач (U2A), який посилює її 800 разів.Підсилювача Rail-на-Rail National Semiconductor LMC6462 або еквівалент.Вона являє собою "нульову" близько 133 Гц у своїй діаграмі Боде, щоб підкреслити гармонійних складових рядків.Вихідний підсилювач безпосередньо пов'язаний із входом тригера Шмітта (U2B), що справжній гістерезис вікно з центром у ˝ VDD з 1% потужності шириною напруги живлення.

1) Що це в 800 разів вхідні і що це означає залізничного залізничного?
2) чому він представить "нуль", розташовану приблизно 133 Гц у своїй діаграмі Боде?Що таке параметри гармонік?
3) Які U2B використовує тригер Шмітта?Що таке засіб гистерезиса вікна?

кожен може відповісти на моє запитання чи може розповісти мені більше інформації про цю гітарі
тюнер?І. новачок тут.їм цікаво дізнатися, як побудувати гітару тюнером.надія будь-яка людина може мені допомогти.Велике спасибі:)

Привіт,
1.800 раз представляє посилення напруги підсилювача.
2.Залізничні залізничного означає, що піки сигналу може гойднуться в повному діапазоні харчування.Тобто, за одну operaton харчування, сигнал про-ве сторона може досягати до рівня землі і на позитивних сторонах до постачання значення.
3.Нуль на 133 Гц, що засоби посилення підсилювача збільшується на цій частоті року, proprtional на частоту сигналу.Вона буде зупинити зростання протягом приблизно 10 рази частоти.