[Питання] Як налаштувати запобіжників?

C

cyrrah

Guest
привіт .. Я просто хочу запитати, що відповідний спосіб настройки запобіжники для ПОС 877a мікро? Я новачок в мікроконтролерів .. І. допомогою PIC16PRO програміст
2lnzbpg.jpg
, що запобіжники буде перевірити? Прохання направити мене

Для того щоб налаштувати запобіжники, ви повинні бути знайомі з їх відповідними функціями, я хотів би запропонувати, що ви повинні пройти через дані аркуша 877A, особливо розділ 14,0 Особливості процесора, це дасть вам уявлення, як налаштувати запобіжники.

Привіт, якщо ви новачок в темі, я пропоную найбільш поширених конфігурацій, якщо ваш генератор кристала 200kHz ~ 4 МГц Перевірте XT або якщо ваш генератор кристала 4MHz ~ 20MHz Перевірте HS Також перевірте Увімкніть таймер. Написати в інших у спокої. Сподіваюся, це допоможе вам,

спасибі. . . До речі, що ж WRT0 і WRT1 кошти?

трохи 10-9 WRT1: WRT0 Flash пам'ять програми Write Enable біт для PIC16F876A/877A: 11 = Створити захисту від, всі програми пам'яті може бути записана на яку EECON управління 10 = 0000h в 00FFh захищений від запису; 0100h в 1FFFh можуть бути записані на контрольними EECON 01 = 0000h в 07FFh захищений від запису, 0800h в 1FFFh можуть бути записані на контрольними EECON 00 = 0000h в 0FFFh захищений від запису; 1000H на 1FFFh можуть бути записані на контрольними EECON для PIC16F873A / 874A: 11 = Створити захисту від, всі програми пам'яті може бути записана на контрольними EECON 10 = 0000h в 00FFh захищений від запису, 0100h в 0FFFh можуть бути записані в EECON з контролю 01 = 0000h в 03FFh захищений від запису, 0400h в 0FFFh можуть бути записані на контрольними EECON 00 = 0000h в 07FFh захищений від запису, 0800h в 0FFFh може бути записана на яку EECON контролю Ви повинні налаштувати їх як 11, він буде відключити захист від запису, тому ви зможете перепрограмувати ваші мікро знову і ще раз.

Чи повинен я, щоб перевірити WRT0 і WRT1 прапорці в PICALL програмне забезпечення?