Питання ІК-датчики

R

rezaf

Guest
Привіт у мене є інфрачервоний проекту, який в цьому проекті має бути двох інфрачервоних світлодіодів (випромінювач / детектор)., Коли об'єкт йти між випромінювачем і приймачем динамік звук, але гучність цього звуку повинна змінюватися в залежності від типу об'єкта (точки зору прозорості у відсотках) . 1-як я можу розрізнити емітером і колектором в детектор (чорний LED)? 2-як я повинен їхати детектор краще (або підтяжка випадає) резистор підключення до емітера або колектора? 3-Як я можу конвертувати постійного струму детектора змінної звук (безпосередньо з ОУ або MCU)? Я новачок в електронній. Дякуємо за ваші відповіді. З найкращими побажаннями.

Ви можете розмістити картини л? це є 2 або 3 є однією ноги коротше, ніж інші? використовувати підтягти резистором для сміття. для отримання змінного струму потрібно генератор, якщо ви хочете зробити це без MCU 555 Добре ще, що Ви можете генерувати звук isng MCU. це те, що ви хочете? покласти п ^ і RX сигнал TX досягне в концентрації зміни в залежності від об'єкта для деяких об'єктів буде зміни звуку. так що напруга на RX буде відрізнятися від тепер ви будете використовувати MCU чи ні? зробити свій вибір. До речі ви зобов'язані використовувати ІК? якщо не дати мені програму так, щоб сказати вам, якщо є кращі варіанти, як ультразвукової удачі

Це є 2 ноги, одна коротша за іншу і скло чорне. Вихід постійного струму RX змінюватися в залежності від каламутності об'єкт з цими змінами я хочу, щоб динамік або звуковий вихід інший звук., Коли оператор почує правильний і вище звук натискання клавіші, а потім АЦП запис MCU на напругу до його флеш-пам'яті . RX ІК повинен бути підключений до MCU тільки для читання АЦП.