Марно Xilinx Повідомлення про помилку

M

mhayenga

Guest
Мій поточний дизайн синтезує і завершує місце і маршрут. Усі попередження показано, є прийнятними. Коли я намагаюся генерувати програмування файл (не програма дошка), я отримую це.
роботи: "Створення Програмування Файл". Процес "Генерувати Програмування Файл" не вдалося
Ні попередження й повідомлення про помилки кинуті в ході цього процесу. Будь-які ідеї? Я новачок в Xilinx інструментів, тому я не знаю, еквівалентну командного рядка, що я намагаюся робити. Це з ISE 9.1.

Я закінчив працює bitgen через командний рядок себе, і вона працювала. ISE смокче.

Навігатор в основному зла GUI для ISE інструменти командного рядка. ;) Я звичайно запустити проект Навігатор один раз, щоб дізнатися загальну послідовність команд. Тоді я пишу сценарій командного рядка, що створює мій FPGA проектів.

я безумовно для командного рядка ... ISE doesn't забезпечити гуд інтерфейс .... але я не думаю, THT ж завдання з тим же входи буде працювати, використовуючи команду, а не GUI ....

привіт, ISE має дещо вищі вимоги у вашій системі оперативної пам'яті. Якщо деякі довідкові processses працюють одночасно, він зупиняє потік різко. Я рекомендую, спершу вбити всіх додатків і фонових процесів, запустити потік, заблокувати машину і повернутися після перерви на каву. :)

У мене немає проблем працює ISE одночасно з іншими додатками Windows. Я запускати різні комбінації ISE, ModelSim, MATLAB, Photoshop, SolidWorks, ANSYS, Allegro, редагування відео, DVD горіння, планшетний сканер, FireWire резервний диск, і інші речі. Іноді я навіть побудувати кілька ISE проектів одночасно. Ніщо, здається, все одно, що ще працює. Звичайно, це допомагає мати багато оперативної пам'яті і процесорних ядер. "ІНО" є всього розвитку Xilinx Suite. "Навігатор" є графічним інтерфейсом.