КНТ Eigenmode Solver

S

savedadogs

Guest
Привіт Все,

Я новачок в КНТ.Я був HFSS користувач протягом 3 років.Я використовую HFSS для eigenmode рішень Sievenpiper структури та інших періодичних структур.У HFSS, PML можуть бути використані в eigenmode Решатель для імітації вільного простору ... це мої структури відкриті для повітря.Однак, в КНТ, представляється, що я не можу використовувати ПМЛ (відкриті граничні умови) по eigenmode Решатель.Як можна змоделювати періодичних структур, які є відкритими для повітря, таких, як Sievenpiper структури.Ваша допомога оцінив у цьому питанні.Я помітив, що КНТ прикладах всі ДВК граничними умовами.

savedadogs писав:

Привіт Все,Я новачок в КНТ.
Я був HFSS користувач протягом 3 років.

Я б не погодитися з em_solver,

Я імітіруемих деяких періодичних структур успішно КНТ
але не з eigenmode Решатель.
Що саме ви намагаєтеся знайти в eigenmode Решатель?

П.

Pushead,
Интересно ли вам намагалися вирахувати bandstructures періодичних структур.Як bandstructures ми бачили на фотонів кристалах.Крім того, ви спробуйте періодичні граничні умови для eigenmode Решатель?

Я хочу використовувати eigenmode Решатель створити дисперсійна схема періодичної структури.Як я merntioned, КНТ не дозволить мені використовувати відкриті граничні умови для eigenmode Решатель моделювання.Як я можу налаштувати структуру так, що повітряний область (вільного місця) на верхній?Вона не представляється можливим ... Єдине, що я можу думати про полягає в тому, щоб зробити великі airbox і використанні тангенціальной-E bounary стані.Будь-який, є пропозиції?

може бути, я зможу допомогти U, U Wenn посаду ур моделювання файли

Ви можете побудувати досить великий airbox і використання ДВК або PMC bounary умова для airbox згідно з періодичними граничними умовами.

Бертон писав:

Ви можете побудувати досить великий airbox і використання ДВК або PMC bounary умова для airbox згідно з періодичними граничними умовами.

Привіт, em_solver