Ищете MCU Thats легко працювати.

N

Nanite04

Guest
Гей, хлопці
я новачок у форумі тут.

Я в даний час розробляє кілька великих масштабах у Nanite для прототипу.Я ищу MCU для емуляції нейронних мереж для мозку мого nanite.Крім того, я маю плани щодо її повільно вивчати нові речі.Я знаю, це звучить farfetched, але я вважаю, його доцільно зробити.Тому будь-якої допомоги взагалі буде здорово.

Привіт,
Nanite04

http://www.duckrobotics.com/

MCU прийти у всі кольори .. Це питання про потужності інші ресурси.У разі нейронної мережі .. Треба оцінити кількість енергії потрібно вашої системи. В принципі, який тип арифметики потрібно процесу. Деякі MCU добре адаптовані до робити багато МО. Зробити Але дуже погано з плаваючою крапка. Деякі з них в тому, що великий!вони називаються низький рівень DSP Тому краще почати з ідеєю вашого вимоги про арифметичних операцій і багато чого легко визначити righ MCU, щоб зробити роботу!

Добре.Тому моє перше, що я хочу, щоб вона могла робити це, відрізняти світло рівнях, і визначити, які це найкращий джерело.Який я запланованих у
зв'язку з конкретними рівнями запрограмований в нього так все це є рішення про те, коли мова заходить про те, що при пошуку.Так що доведеться добування інформації з
пам'яті та обробляти її, щоб виправити рішення передати його вгору або зупинитися і зробити те, що вона буде робити.Я думав, для джерела живлення, використовуючи 2 маленьких nicads з ZipZap
в не знаю, якщо ви чули про них, але вони Pack тихо заряду.Швидкість не є великою проблемою ще в моїй конструкції також прямо зараз.