Допоможіть! HTRC110 і 8051

I

ittefaq11

Guest
Я використаю SPI у інтерфейс HTRC110 та 8051. У мене є всі коди HTRC110. Я хотів би знати, як ініціалізувати І КОНТРОЛЬ HTRC110 ... Якщо хто має WRKD WID HTRC110 DEN PLZ надати деякі вихідні HELP для мене, як я новачок на ці речі ..... Я хотів би знати ЯК ВІДПРАВИТИ керуючі команди HV HTRC110 .. Я всі коди HTRC110 ПОДОБАЄТЬСЯ HITAG2.H ... Мені потрібна допомога відчайдушно ЯКЩО U хочу більше INFO DEN PLZ POST Велике спасибі

може у пошти свій електронний ідентифікатор

У даних dheet ви можете бачити часу, ви повинні дати від високої до низької імпульсу до контактний DIN з HTRC110, потім покласти дані HTRC серійно .... Читайте фазового кута і робити розрахунки .... [Електронна пошта] sreekanth1184@yahoo.com [/Email] мою поштову ідентифікатор .... якщо ви додаєте код 8051 я можу це пояснити вам .... У мене є код для HTRC Renesas R8C/13 управління ...

спасибі за відповідь .. насправді цей проект складає більше .. його 2 роки NW ... і я думав, запитували про бібліотеки так як і потрібно .. будь-якому випадку спасибі ще раз

Привіт ittefaq11. Чи можете ви вислати мені код? Моя електронна пошта [електронної пошти] viknes1985@hotmail.com [/] електронній пошті я почав працювати з u2270 за 3 місяці плюс. Я не міг зробити "Манчестер декодування з моєї ПОС 16f877a. Хіба це краще, ніж HTRC11001 u2270? Спасибо заранее

Я HV NT використовувати u2270b .. але я думаю, htrc110 краще .. що я РЛР 4м літніх ...

привіт sreekanth1184! Я використовую htrc110 з PIC18F4620 і У мене виникли деякі труднощі. Я побудував всі антени ланцюга, initializated IC через CONFIG_PAGES, читати фази і розраховується час вибірки. При відправці READ_TAG (111 і зупинити тактових імпульсів), я не отримую завжди TAG даних. Ви зробити що-небудь ще? PS: ми можемо спілкуватися по електронній пошті? Моя електронна пошта [електронної пошти] carlosviotto@gmail.com [/Email]