Довідка необхідне програмування PIC16F84 ()

S

Slayerza

Guest
Привіт, я новачок в PIC мікроконтролерів і дивна ситуація на моїх руках. Я намагаюся програми PIC16F876 / 'А. Однак тут є проблема. Кожен раз, коли я читав пристрої ICProg (1.05D) повідомляє лише про 0000, намагалася записати тільки пристрій видає повідомлення про помилку (Verified вдалося на 0000h). Так йде справа з 2 програмістів (нормальний ICSP і LVP ICSP (Лотар Штольц)) з усіма застосовними запобіжників встановлюється / скидається. Крім того, та ж проблема виникає на деяких інших ОСТО (16F84 і 16F84A). Деякі інші люди в мережі будувати ж схеми та її функції. Що може бути проблема? Я відчув кожен провід окремо, щоб перевірити і несправні дроти, на жаль це не проблема. Я думаю, що це може бути комп'ютер я використовую (AMD64 3000 +). Будь-яка допомога / ідеї були б дуже високу оцінку, спасибі заздалегідь slayerza: плакати:

Привіт Slayerza, Насправді я зіткнувся, що завдання "Verified Помилка в 0000h" раніше. Однак я використовую JDM програміст і проблема була я встановив опцію COM-порту для COM2, щоб замість COM1. Спробуйте грати на програмне забезпечення IC програміст і знайти варіант COM-порт, може бути, ви могли відслідковувати ваші проблеми з вибором порту COM. Спасибі

Я думав про серійних проблема порту, проте, що не може бути, тому що мій плат тільки один послідовний / COM-порт, Спасибо в будь-якому випадку

Яке ваше програмне забезпечення, яке років uare використовує для програми? вона може бути COM порт, але я думаю, що його програмне забезпечення років uare використанням

Привіт! Пошук winpic800 програмного забезпечення на Google. це краще програмне забезпечення для програмування PIC's. Підтримує багато різних технічних засобів. Використовуйте його з JDM обладнання. Бажаємо удачі.