Довідка для мотоциклів обмежувач оборотів в хвилину

Y

yougarage

Guest
Здравствуйте, я новачок в цьому форумі і мені дуже подобається! Я сподіваюся, що це відповідне місце, щоб знайти відповідь на мою проблему ... Я роблю обмежувач оборотів для мого мотоцикла. вона повинна працювати так: при об / хв перейти thresold я встановив, ланцюги "вирізати" поставки Виходячи з двигуна і збирається запалювання coil.You можна побачити схему на малюнку. Мікроконтролер частина працює добре (я використовую Arduino Nano), це правильно отримати об / хв і викликати оптрон, але іноді двигун продовжує працювати, а також якщо ланцюга в "скоротити умови". Я думав, що це може бути мікроконтроллер проблеми, тому я пов'язаний простого вимикача, що влада оптрон, коли я натискаю, але буває ж! Я також помітив, що якщо я видалити R14 двигуна coninue працює без проблем ... Я хотів, щоб цей вид макета мати з автономним живленням нормально закритий design.I хотів уникнути оптрон бути "на" весь час роботи двигуна. Я не знаю, якщо це схемне рішення можуть бути праві ... я думав, що це може бути проблемою задається індуктивного навантаження (котушки запалювання) ... [URL = http://images.elektroda.net/93_1302687787.jpg]
93_1302687787_thumb.jpg
[/URL]

При високій напрузі з'являється в магнето, деякі з них подається у ворота ОПЗ внутрішніми capaitance, як діоди D14 і 15 цього високий опір до них і тиристорів себе спусковий гачок. Я не впевнений, що Ви маєте потребу в них у якості зворотної напруги на одні ворота фактично затиснули вперед вольт падіння на інших. Ви повинні низьким опір джерела джерелі струму від ємності потоки зовнішніми по відношенню до тиристорів або ви могли б спробувати покласти трохи зовнішніх воріт ємність на землю, а не - Це не буде обмежувати вашу оборотах в будь-якому випадку :) Франк

Спасибі за професійну відповідь! Я постараюся це шлях, і нехай ви знаєте!