K
kandy2015
Guest
Привіт, хлопці, я новачок в Linux, і я використовую Linux Mint 9. Я центрувальні встановити Yahoo Messenger і Adobe Flash, і вони приходять як. Смоли GZ. Як я можу отримати це право? Спасибо заранее.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Робота! = Правильно. Ви повинні встановити тільки речі таким чином, якщо менеджер пакетів вашого дистрибутива немає пакета. Правильний спосіб зробити це в Монетному дворі були б, по-перше забезпечити вашу схильні кеша в курсі так що ви отримаєте останню версію. [Код] APT-кеша оновлення [/ код] Тоді: [код] APT-отримати установку flashplugin-невільне [/ код]Я бачив Adobe Flash в Linux у вигляді одного файлу бібліотеки (так.). Що потрібно зробити, це отримати файл. Tar.gz 'на' тар-xvzf file.tar.gz і місце flash-файл бібліотеки в браузери (Mozilla / Firefox) плагін папку бібліотеки. Цього було достатньо, щоб отримати спалах працює з Mozilla варіантів.
Ви не можете встановити Yahoo Messager в Linux, якщо ви хочете встановити його у вас використовувати вино .... Але я думаю, що ви можете використовувати піджин в чаті можна встановити Adobe Flash Player. Ви повинні знайти програмне забезпечення які формати file.deb. file.tar.gz.. : Ви хочете встановити її, Ви повинні розпакувати. Тепер, ви використовуєте Linux Mint 9, який дуже простий, не потрібно за допомогою команди Інші методи: смоли xzf маленький круглий щит-C file.tar.gz до uncpmpress .. Тепер ви можете встановити Удачи!Привіт, хлопці, я новачок в Linux, і я використовую Linux Mint 9. Я центрувальні встановити Yahoo Messenger і Adobe Flash, і вони приходять як. Смоли GZ. Як я можу отримати це право? Заздалегідь дякую.