Встановити. Смоли GZ програм в Linux

K

kandy2015

Guest
Привіт, хлопці, я новачок в Linux, і я використовую Linux Mint 9. Я центрувальні встановити Yahoo Messenger і Adobe Flash, і вони приходять як. Смоли GZ. Як я можу отримати це право? Спасибо заранее.

Просто спробуйте Розпакуйте утиліту Тар-xvf ******. tar.gz

FLV Player є безкоштовні флеш медіа-плеєр для Windows. FLV-плеєр може відтворювати і завантажувати файли прямо з Інтернету або будь-якого пристрою зберігання даних. Завдяки простій і простий дизайн, ви можете дивитися всі ваші відео без будь-яких відволікаючих помилку і збій вільної середовищі.

Розпакуйте tar.gz файл і знайдіть текстовий файл з ім'ям, як встановлення або налаштування. Більшість програм забезпечують текстовий файл з інструкціями по установці. І, можливо, ваш Linux Mint має пакет для флеш-плеєра. Подивіться на пакет, як flashplugin-невільне

Я бачив Adobe Flash в Linux у вигляді одного файлу бібліотеки (. Близько того). Що потрібно зробити, це отримати файл. Tar.gz 'на' тар-xvzf file.tar.gz і місце flash-файл бібліотеки в браузери (Mozilla / Firefox) плагін папку бібліотеки. Цього було достатньо, щоб отримати спалах працює з Mozilla варіантів.

Я бачив Adobe Flash в Linux у вигляді одного файлу бібліотеки (так.). Що потрібно зробити, це отримати файл. Tar.gz 'на' тар-xvzf file.tar.gz і місце flash-файл бібліотеки в браузери (Mozilla / Firefox) плагін папку бібліотеки. Цього було достатньо, щоб отримати спалах працює з Mozilla варіантів.
Робота! = Правильно. Ви повинні встановити тільки речі таким чином, якщо менеджер пакетів вашого дистрибутива немає пакета. Правильний спосіб зробити це в Монетному дворі були б, по-перше забезпечити вашу схильні кеша в курсі так що ви отримаєте останню версію. [Код] APT-кеша оновлення [/ код] Тоді: [код] APT-отримати установку flashplugin-невільне [/ код]