, Використовуючи порт масивів у процесі блоку

• Thread starter Richard Divakar Vemagiri
  • Start date
R

Richard Divakar Vemagiri

Guest
Привіт, плз, допоможіть мені з цим .. [FONT = "Comic Sans MS"] особи ШПФ порту (вхід: у масив (0 до 7) в ціле число); кінця ШПФ; [/FONT] Помилка - поряд з "масив": очікується рядок або ідентифікатор або

вам необхідно оголосити тип. переважно в рамках пакета. наприклад: тип my_input_type є масив (природний діапазон) ціле, якщо це в пакет, то ви можете включити в пакет кожного файлу, яка створює або визначає ШПФ.

привіт переставляти, вибачте за повернення пізно. але дякую вам за ур відповісти. Справді, я не ясно, про те, як і хотів, щоб я цей пакет речі. Може у просто скажіть мені, як писати пакет блок, і де я повинен помістити його в текстовий редактор? Вибачте, але я новачок в VHDL і їм "намагаються дізнатися ... Завдяки Вам, Річард [QUOTE = переставляти; 858784]. Вам необхідно оголосити тип. переважно в рамках пакета. наприклад: тип my_input_type є масив (природний діапазон) ціле, якщо це в пакет, то ви можете включити в пакет кожного файлу, яка створює або визначає ШПФ [/QUOTE].

... Вибачте, але я новачок в VHDL і їм "намагався дізнатися ...
Asic-світу, як деякі досить добре [URL = http://www.asic-world.com/vhdl/index.html] VHDL підручники [/URL]. Надія, що допомагає вам на вашому шляху!