Виклик Topgraphical режимі Synopsys Дизайн компілятора

M

mishras3

Guest
Привіт, Будь ласка, допоможіть мені для перерахованих нижче сумніви .. 1) Я новачок в ASIC методології, я в даний час оцінки ІВ, де в я повинні прийняти його через потік DC Topo, я можу викликати оболонки в режимі топо. Я даю посилання Milkyway Бібліотека Milkyway дизайн бібліотеки ВПУ плюс макс файли ВПУ файл карти навіть синтез йде правильно Як я можу підтвердити, що мій проект був синтезований у режимі топологічний? 2) Чи є compile_ultra-інкрементние опція потрібна тільки для режиму Topo, або Що саме цілі додаткові опції? З повагою, Sourabh

Я перепрошую за відповідь на питання. Не могли б ви сказати мені, де саме можна Milkyway довідкової бібліотеці можна знайти ... або як вона може бути створена? Дякуємо.
Привіт, Будь ласка, допоможіть мені для перерахованих нижче сумніви .. 1) Я новачок в ASIC методології, я в даний час оцінки ІВ, де в я повинні прийняти його через потік DC Topo, я можу викликати оболонки в режимі топо. Я даю посилання Milkyway Бібліотека Milkyway дизайн бібліотеки ВПУ плюс макс файли ВПУ файл карти навіть синтез йде правильно Як я можу підтвердити, що мій проект був синтезований у режимі топологічний? 2) Чи є compile_ultra-інкрементние опція потрібна тільки для режиму Topo, або Що саме цілі додаткові опції? З повагою, Sourabh

Привіт Мишра, за допомогою dc_shell-топографічні Якщо ви працюєте в дизайн топографічних режимі з'являється підказка, як dc_shell-топологічний> compile_ultra є команда, яка підтримується тільки в режимі топологічним так що вам потрібно додаткову ліцензію для постійного топографічних режимі, окрім постійного струму компілятор . Compile_ultra-інкрементние для прийняття вашого проекту через другий прохід. Це допомагає для оптимізації, такі як відновлення синхронізації, DFT і редагування нетлісти. Це дає кращу QOR.