Асамблея код Ліфт Тренажер для 89C51 MCU

L

lmtalsoul

Guest
Я шукав для складання коду для Ліфт Simulator сумісні з AT89C51 мікроконтролера. Може хтось допоможе мені отримати це, будь ласка? Я шукаю деякі асемблерні код, який пояснюється в комплекті з кожною коментарі, крім заяви. Я новачок в кодуванні для мікроконтролерів, так що я просто шукав кілька прикладів кодів, тому що я хочу вчитися на прикладах. Будь ласка, допоможіть.

Я не знаю, про ліфт симулятор багато, але я можу допомогти вам про 8051 assembly.Can вам писати більш детально про код, який ви хочете?

О, спасибі вам велике. Це тільки те, що я хочу вивчати кодування та проектування частина для мікроконтролерів на прикладах. Я шукаю деякі повні проекти (не те, що миготливий світлодіод, 7-сегментний ласка) з добре прокоментовано складання або З коду. Я шукав скрізь, але марно. А що стосується Ліфт Simulator, я думаю, що механізм повинен мати чотири світлодіода, чотири вимикачів і вони представляють собою чотири поверхи. При натисканні кнопки, світлодіоди в тій послідовності, повинні бути освітлені. Наприклад, якщо людина натискає на третій перемикач, 1,2 світлодіодів і, нарешті, 3 повинен загорітися, а зараз, коли людина натискає на другий вимикач, від третьому розділі, освітлення має піти на 2-й і зупинятися на досягнутому. І так далі ... І так, я забув згадати, я повний новачок, коли справа доходить до мікроконтролера. Таким чином, навіть невелика допомога буде мати велике значення для мене. Будь ласка, допоможіть.

Замість того щоб створювати уявні проекти, чому б не працювати / вчитися з поза-шельфових проектів, спочатку простих, таких як підключення 8051 (89C51) до ПК через послідовний порт, або аналогічні ( http://chaokhun . kmitl.ac.th / ~ kswichit/lecture47 / ), а потім спробувати деякі більш складні проекти, такі як, наприклад, робот ( http://claymore.engineer.gvsu.edu/ ~ welchc / ) .. З повагою, IanP