| Автор | Повідомлення |
|---|
masterx81
Зареєстровано: 05 квітня 2002 Повідомлень: 26
| 24 липня 2004 10:08 навантаження на напругу ... | | |
|
| Привіт усім ... Я новачок і мені потрібна проста схема перетворення сигналу 150Гц зі змінним навантаженням (від 0 до 100%), на постійному напруженні, пропорційний борг циклу ... Я tryed знайти в інтернеті, і я думаю, що мені потрібна LC фільтр (я не впевнений ...), але я не говорю, як обчислити значення компонентів ...
Спасибо всем! |
|
| Повернутися до початку | |
 |
Пагорб
Зареєстровано: 17 червня 2004 Повідомлень: 285 Допомагали: 9
| 24 липня 2004 10:12 навантаження на напругу ... | | |
|
| | Використовуйте R і С комбінації. R в серійному, C паралельно з вашим вантажем. Я думаю, що це найпростіша форма. |
|
 |
masterx81
| 24 липня 2004 10:18 Re: робочий цикл на напругу ... | | |
|
| | Хілл написав: | | Використовуйте R і С комбінації. R в серійному, C паралельно з вашим вантажем. Я думаю, що це найпростіша форма. |
OK ... МММ ... Як я можу вирахувати точну вартість резистор і конденсатор? Після RC Я думаю, що мені потрібно також транзистор (тому що навантаження не виконує конденсатор до часу), правильно? |
|
 |
batdin
Зареєстровано: 03 червня 2004 Повідомлень: 181 Допомагали: 3 Місцезнаходження: Болгарія
| 24 липня 2004 17:12 Re: робочий цикл на напругу ... | | |
|
| Вона залежить від опору навантаження. Залежить також від вихідного рябь чим можна миритися. Що є джерелом сигналу? Чи можна поставки достатньо струм навантаження або ж вона повинна бути посилена заранее? Дайте деякі деталі. |
|
 |
Google AdSense

| 24 липня 2004 17:12 Оголошення | | |
|
|
|
|
 |
Ейнштейн
Зареєстровано: 19 грудня 2003 Повідомлень: 1
| 24 липня 2004 18:09 Re: робочий цикл на напругу ... | | |
|
| | Це схоже на те, що використовується в подрібнювач. Чи можете ви бути більш конкретну інформацію про вхідних сигналів? Якщо ви подивіться на чистому за "чоппер ланцюг" ви знайдете деякі речі! |
|
 |
masterx81