Правила | Останні повідомлення | теми RSS | Пошук | Реєстрація | Увійти

Обов'язок циклу напруга ...

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Форум -> Analog Circuit Design -> навантаження на напругу ...
Арабська версія Болгарський варіант Каталонська версія Чеська версія Датская версія Німецька версія Грецька версія Англійський варіант Іспанська версія Фінська варіант Французька версія Hindi версія Хорватська варіант Індонезійська версія Італійська версія Версія на івриті Японська версія Корейська версія Литовська версія Латвійська версія Голландська варіант Норвезька версія Польська версія Португальська варіант Румунська версія Російська версія Словацька версія Словенська версія Сербська версія Шведський варіант Тагальська версія Українська версія Вьетнамская версія Китайською мовою
Автор Повідомлення
masterx81

Зареєстровано: 05 квітня 2002

Post 24 липня 2004 10:08 навантаження на напругу ...

Привіт усім ...
Я новачок і мені потрібна проста схема перетворення сигналу 150Гц зі змінним навантаженням (від 0 до 100%), на постійному напруженні, пропорційний борг циклу ...
Я tryed знайти в інтернеті, і я думаю, що мені потрібна LC фільтр (я не впевнений ...), але я не говорю, як обчислити значення компонентів ...

Спасибо всем!
Повернутися до початку
View user's profile
Пагорб

Зареєстровано: 17 червня 2004
Допомагали: 9

Post 24 липня 2004 10:12 навантаження на напругу ...

Використовуйте R і С комбінації. R в серійному, C паралельно з вашим вантажем. Я думаю, що це найпростіша форма.
Повернутися до початку
View user's profile
masterx81

Post 24 липня 2004 10:18 Re: робочий цикл на напругу ...

Хілл написав:
Використовуйте R і С комбінації. R в серійному, C паралельно з вашим вантажем. Я думаю, що це найпростіша форма.

OK ...
МММ ... Як я можу вирахувати точну вартість резистор і конденсатор?
Після RC Я думаю, що мені потрібно також транзистор (тому що навантаження не виконує конденсатор до часу), правильно?
Повернутися до початку
View user's profile
batdin